Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

13:18
6 מועטים, אבל מעולה של סקס יוצא דופן

מתברר כי סקס יוצא דופן לא יכול רק לעשות צבעים חדשים בחיי היומיום, אלא גם כדי להזהיר בעיות רבות. מה שנחשב בעבר מגונה ונסגר, היום נחשב על ידי מומחים מזווית חדשה. לכן. אתה עם אהוב שלך, יש סיבה רשמית כדי לאפשר לעצמך להתנסות על מה שאתה חולם בנפרד.

התוכן של המאמר

1 6 יתרונות של סקס יוצא דופן

6 יתרונות של סקס יוצא דופן 6

למעשה, היתרונות של הרבה יותר. זה תלוי בדיוק איזה סוג של קרבה יוצאת דופן לדון.

לספק מטרות אישיות בישראל רק כאשר אתה אישה מדהימה מ בלארוס. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3,600 $.

אבל באופן כללי, מנסה כמה אפשרויות חדשות, תוכלו להבחין איך לשפר את מצב הרוח שלך הערות חדשות בהתמודדות עם בעלך (אשתו). יהיה לך "תעלומה" משותפת שתביאו רגשות חמים אפילו במרחק. וגם, לאחר ניסוי מוצלח אחד, אתה בטח רוצה לנסות משהו אחר.

זרע בולעת מונע הפלה ורעלת הריון

בטח היית צריך לשמוע על היתרונות של זרע זכר. כן, כל הבנות שייכות לבלוע בדרכים שונות. מישהו נוהג זה לעתים קרובות מאוד, וכמה לשקול סקס כזה לא רק לא רצוי, אלא גם לא נעים (לשים את זה בעדינות).

מחקרים שנערכו במרכז הרפואי של אוניברסיטת ליידן הראו כי בהצטיינות מכילה פלזמה המשפיעה באופן חיובי על חסינות נקבה. במהלך המחקר שרדו נשים ונערות בהריון על ידי הפלה.

כמעט כל הנשים בתקנות אישרו כי לפני הריון לעתים קרובות התאמן מין אוראלי עם זרע בולעת. הקבוצה השנייה של בנות היא מי להזניח מוגני מין אוראלי, ואת הסוף בפה רואה בכלל עסק פסול.

סקס אוראלי מעלה את מצב הרוח

עושה בחור מציצה, הנערה מעלה את מצב הרוח לא רק לו. כל העניין בהורמון Oxytocin, אשר מיוצר במהלך סקס ו foreplay. כמה נשים להודות כי לעשות מציצה, לקבל הנאה לא פחות שותף. הם אוהבים לראות כמו מאהב גניחה ומתפתלת. אז נציגי מין יפה להרגיש כוח על גברים.

במהלך חיבה אוראלית, נשים נרגשות לא פחות מאשר גירוי ישיר של המפשעה. זהו סוג של הקדמה התורמת לייצור של סיכה וציפייה למין מלא. ההורמון של שמחה שביצע בשלב זה, מתמודד עם מתח ומפוזר. הנערה הופכת להיות רגועה ושלווה.

מין אוראלי תכוף מלמד את הגוף להפליטת אוקסיטוצין רגיל, אשר בתורו, מסיר את מתח העצבים ומחליש את המדינה המדכא.

שפיכה תכופה מסייעת להימנע מסרטן הערמונית

בשנת 2004 נערך מחקר באוסטרליה, שבה השתתפו יותר מ -2,000 איש. יותר מ -1,100 אנשים עם סרטן ערמונית מאובחן בשאלון ענה כי חיי המין שלהם שמאל הרבה כדי להיות הרצוי. משתתפים בריאים בניסוי הודו כי אורגזמה ניסיון כמה פעמים בשבוע.

מדען גבעת הילס, יוזם הניסוי, הגיע למסקנה כי זקפות סדירות עם שפיכה תורמות לחיסול התאים מהגוף המעורר את התפתחות הגידול. ברור, בשל שפיכה תכופה וחוסר זרעים, גברים סובלים פחות כאב ותהליכים דלקתיים בתחום איברי המין.

לעתים קרובות זרע מתחדשת "לשטוף" מגוף התא. המסוגל לצבור באזור הערמונית וליצור microflora פתוגני.

כפי שהתברר, זרעים רגילים הם לא רק נעים, אלא גם שימושי. עובדה זו מצדיקה לחלוטין את הרצון של גברים לעיתים קרובות יש סקס או אוננות.

ניסויים נוספים - פחות טירוף

אם ניקח בחשבון מין (הן סטנדרטיות ואינן רגילות) כסוג של פעילות גופנית, אז הסיבה כיצד להגדיל את מצב הרוח הופך להיות ברור. טירוף ברגשות ובפעולות, אשר לעתים קרובות מוביל לשחיקה רגשית, היא תוצאה של חוסר תחושות חריפות וחוסר שביעות רצון של חיי המין.

לא להיכנס לחדר השינה את המינון הרצוי של אדרנלין, אדם מתחיל לחפש אותו במקורות אחרים עם הזמן "blows". חיי מין רגילים עם חידושים שונים (תנוחות חדשות, משחקי תפקידים וסחורות מסחר מין) מסייע לקבל את כל הטווח של הרגשות הדרושים עבור הזכות "תשלום".

ניסויים במיטה מסייעים לשני השותפים מרגישים בטוחים יותר. התקנה "אני רוצה אותי - זה אומר שאני מגניב" מעלה מצב הרוח והערכה עצמית. אגב, אין צורך להוכיח את מלאותו בדרכים אחרות ו "לשבור" את הראש על איך להשיג את המיקום של השותף (אשר גם מוביל לשחיקה רגשית).

Spanking מגביר את השמחה

הראווה, או פשוט מדבר spanking - הנוהל המעורר את פליטת האדרנלין לדם. סקר בין משתמשים בחנות המין הראו כי 75% מהנשים מוכנים לסוג זה של הנאה. זה נראה מדהים, אבל 60% של גברים ניסה פעם או רוצה להתנסות סקס עם סגן.

מגוון כזה של משאיר אדיש אף אחד. מי שהיא נהנית מהזרם של דם לאיברים של אגן קטן, וכתוצאה מכך "להתעורר" קולטנים רגישים וציפייה של סקס הופך להיות יותר בהירים יותר. ואת מי כואב, מרגיש גאות של אדרנלין מפרקטיקות חריגות וכוח על שותף מין.

אנשים רבים יש spanking הקשורים בפועל bdsm, אבל זה לא נכון. BDSM הוא לעתים קרובות מתאמן דגל - מכות של שוט או אובייקטים גמישים. בתצוגת הפיקקר הקלאסית היא כף הרגל של ברי. למשתתפים לא לחצות את הגבולות של כוחותיהם, בערב אתה צריך להסכים על מי מצפה משהו.

עוד תנוחות יותר אורגזמות

שינוי תכופים של תנוחות במין מסייע למצוא אתרים ארוגניים חדשים ולעורר נקודות נוספות. כמה נשים, לשנות את השותף בגיל 30, רק למדו כמה מהם לא למדו אזורים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

שינוי תנוחות כל 3-5-10 דקות מסייע להרגיש מגוון של לא רק אישה. הבחור הוא גם חווה תחושות מישוש חדשות, להתנסות עם שיטות של הצגת חבר ותדירות של תנועות. כמה זוגות, מסכים על הניסוי, מעורבים יחסי מין בשבוע בכל תנוחות, למעט mesense, למדו מה squirt הוא.

רוב הנשים רגילות לאורגזמה מלטוף של הדגדגן, אשר מושגת באמצעות ליטוף או cunnilingus. מתברר כי ניסויים עם ההצגה עומד ויושבים לעזור "למצוא" את זה נקודה G ומיד לאחר כושר כדי לקבל נרתיק. רק כמה צעירים, פתוחים לניסויים, מרגישים בקביעות אורגזמה אנאלי.

ניסויים במין ייתנו לסגור עם אדם אהוב ולהבין כמה חדש ולא נחקר לא רק על המדפים של חנות סקס, אבל בגוף שלהם.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע הולידו מסקנה כוזבת כי למעשה ליווי - כל זה משהו, ברירת המחדל, יש צורך לשתוק על עובדה זו. אבל לעתים רחוקות יש למישהו שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין להם שום דבר יחד עם זנות.

הנושא של מין יוצא דופן תמיד מסקרן ניסויים, כי מחקרים מרובים הוכיחו תועלת אמיתית של זמן כזה. בנוסף, זו סיבה טובה. לבסוף, תחליט להבין פנטזיות מוסתרים.

Просмотров: 2996 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar