Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

18:50
איך לפתות עקרב זכר

גברים עקרב מרתקים, בשלב מסוים השאלה יעלה לך: וכיצד למשוך את תשומת הלב של פאייליסט כזה? זה מעוניין נציגים רבים של הוגן הסחר שפעם חוו את כוחם של אהבה של סימן זה של הורוסקופ.

איך אני אוהב עקרב?

אם אתה מתמודד עם אדם כזה, לקחת את זה ברצינות רבה. אחרי הכל, את ספק הקלה ביותר, האביר-עקרב ירגיש מיד. אלה הם אנשים קונקרטיים ולהימנע אי וודאויות. להציע לגבר כל תשומת הלב שלך, אינסופי - מבהיר פולנית. לא משנה מה אומר האיש, אין צורך להתנגד באופן קטגורי. אבל זה לא אומר בכלל מה שאתה צריך עבור צבוע. עקרב יש אינטואיציה והוא יכול להבין את המחשבות שלך.

אבל, עם זאת, נציג של סימן זה הוא מאוד רגיש להשפעת מחמאות והתלהבות הכי לא הוגן, גם אם זה לא מאמין בזה. השבח את עקרב שלו על היכולת שאיתו הוא מנחה את המכונית, מעריץ את האומץ שלו, את היכולת לשמור על שיחה שנונה. אם אדם משחרר בדיחה, אחרת הוא נעלב. נסו לא לראות את החולשות שלך, לתפוס אותם כתועלת - משפטים לידי ביטוי כמו: https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

  • "אני אוהב גברים משוכנעים את נשימתם".
  • "פיתחת את תחילתו של גבר".
  • "מעולם לא ראיתי מישהו שהביס אותך בעין שנוי במחלוקת".
  • על ידי יצירת קשר כל הזמן על ידי המלצה. לעולם אל תציין שאדם לא אוהב לעשות. כדי לשמור את הדו"ח, יהיה עליך לוותר על עקרב. זה מאוד חשוב להם, לנסות לשלוט על הפעולות שלך באופן כללי מעל המצב, ואת הטקטיקה הזאת מאפשרת לאנשים האלה באמת לשמור הכל למטה. ליישב עם ההרשעה של השותף בעובדה שהוא יודע הכל טוב יותר מכל אחד אחר, ואתה תהיה הזדמנות לכבוש את אהבתו.

    כיצד לפתות על תאריך רומנטי של גברים עקרב?
  • לא מציעים קוואלרה ללכת לתיאטרון, לתערוכה או למסע ארוך. עקרב אוהב את דעתו. לבלות את הערב בבית, להקשיב הרשומות האהובות עליך, לצפות בסרט מעניין - אז אתה תהיה הרבה יותר.
  • להראות רגשות כנים. עקרב הגברי מתקשה לאהבה, ועד מהרה ישלם ההדדיות.
  • באהבה עקרב מוכן לכולם, כדי להפוך את חייך של בן לוויה מאושר בכל מובן. עם זאת, אתה לא אוהב חצי חבר. אם עקרב ראה את הבחירות שלו בתוכך, אז אתה לא צריך מאמצים מיוחדים עבור פיתוי. התשוקה שלו יכסה את שניכם. אז הטקטיקה הטובה ביותר היא לעשות את זה כדי שהאיש עצמו החל לסדי. או לפחות, הוא האמין שזה היה הטמפרטור הראשי ומפתה. אבל תיזהר, כי אם אדם, להיפך, הוא אדיש לך, יכול להיות ברוטתי לשחק אותך, רק, לטובת הבידור.
  • עבור אביר כזה חשוב מאוד למצוא נשמה לידו - אחרת, גברים עקרב לא להגיע לשביעות רצון מלאה. לכן, אם הצלחת למשוך הונאה של אביר ברשתות שלנו, לפתות תענוג רגעי, תשוקה דחף... אז זה לא מקווה כי למחרת בבוקר אדם יראה לך, לפחות קצת כבוד. סביר להניח, אתה תרגיש את מלא אדישות ואת הבוז הקרח.
  • כיצד לזהות איך ברצינות עקרב מוגדר לך? תסתכל על הפנים שלו אקספרס. אם אתה אדיש לאדם, ואז לשים לב ללעג את האור. אם כי באותו זמן העקרב יכול להיות ארור, שובב ומרתק. אבל אם באמת הבאת רגשות רציניים, תבחין בביטוי מוזר על הפנים שלך. יזכור כאילו אדם לא יודע מה לעשות ברגע הבא: לנשק אותך או להכות אותך. לפעמים, ויתור על רגשות, עקרב לא נראה לסבול, לא המטורף, קולו הופך לסירוגין, ואת ניצוצות שטניים פלאש בעיניים. אז אתה יכול ליהנות לחלוטין את אהבתו של גבר ... ואלוהים אוסר לך יום לבגוד!
  • Просмотров: 800 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar