Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

05:39
אנחנו מקדמים מיתוסים פופולריים על חשפנות

עבודה במועדון בחירה הוא עטוף הרבה קולות שאינם תואמים את המציאות. הוא האמין כי רצועות מעניינות מינית בנות שיש להם פציעות פסיכולוגיות מילדות. כמובן, כל שטויות מוחלטות זו. עם זאת, סטריאוטיפים כאלה לעתים קרובות להפחיד צעירים בנות מהרעיון של להיות רקדנית. בין החשפנות, מספר עצום של נערות משכילות וגונות עם השכלה גבוהה. למרבה הצער, החברה קשה להבין ולקחת את המהות האמיתית של המקצוע הזה. במאמר, לשקול ולהפריך את המיתוסים הפופולריים על האמנים של הז'אנר הארוטי.

כל החשפנות הן טיפשות

זהו המיתוס הכי חסר רקדנים. למעשה, בין הבנות, רבים מאלה שיש להם השכלה גבוהה ולא אפילו אחד. נערה טיפשה לא היתה מסוגלת לעבוד חשפנית, כמו במקצוע זה יש צורך, לפחות, להיות חברים עם מתמטיקה לספור עצות, אחוז מהצריכה ו recheck להיכנס לסוף החודש.

יתר על כן, הרקדן חייב להיות נבון, חברותי יש מגוון רחב לתקשר בהצלחה עם אורחים תוך כדי עבודה בלובי. הבחירה של מקצוע זה אינה קשורה בכל דרך עם היעדר אינטליגנציה.

לרקדני בר, ​​יש אלכוהול ובעיות סמים

רק ההפך. הבנות מנסים לשמור על מוח מפוכח, ולכן משקאות חזקים וחומרים פסיכוטרופיים אינם מתמרים. ביצוע של טריקים על קטבים קשים, כן, יתר על כן, היא טראומתי. במדינת אלכוהול שיכרון, זה לא יהיה רק ​​בעייתי לרקוד, אבל זה לא סביר להיות לא סביר לנוע בדרך כלל על המוסד על זורם גבוה.

באשר לסמים, הוא האמין כי חשפנות יושבים על Tablet או קוקאין להתנגד משמרות ולהילחם בלילה קבוע עם חוסר שינה. למעשה, אם אתה בונה מצב כראוי ולא עובד על ללבוש, אז הצורך "סימום" לא יהיה.

בנות רבות מתקשים בעיות עם אבות

הוא האמין כי חשפנית סובלת ממכלול אלקטרה. אמצעי זה כי הם צריכים להתחייב בשל ציבור יחסים מורכבים עם האבות. לכן הם מושכים את האנשים לעצמם, כמו בילדות הם נאלצו להתחרות באמו או לאחיותיו לאישור האב ותשומת הלב.

זה באמת מיתוס, שכן רקדנים רבים עם אבות היו נפלאים ולא השפיעו על המדינה הפסיכולוגית שלהם. אם כמה חשפנים השיגו תיאור כזה, זה לא אומר שכולם צריכים לשורה תחת מסרק.

רקדנים מזניחים היגיינה

עבור הצהרה כזו אתה יכול לקחת סטירה מן חשפנית. כמה גברים משווים רקדנים עם זונות, בהתחשב בהם "טמא". זה מוחלט לא נכון. הבנות משלמות כל כך הרבה תשומת לב למראה שלהם והיגיינה שלהם כי ניקיון שלהם יכול לקנא את המנתח לפני הניתוח. העבודה קשורה ישירות להפגנה של הגוף, ולכן הכל: ממצב העור ואת המינימום לפני הסרת השיער של כל המקומות צריך להיות מושלם. החשפנית מבוצעת באופן קבוע לעצמם קומפלקס של נהלים היגייניים וקוסמטית, כגון בנות רגילות אפילו לא חולמות.

הבנות שונאות את עבודתם

כמה - כן, אבל הכי אוהב את מה שהם עושים. בעניין זה, מקצוע של חשפנות לא שונה מכל האחרים. במשרד או במפעל זה קל לפגוש את אלה שאוהבים, ואלה לסבול לא יכול לעבוד.

לבנות שעובדות ברים רצועות אין עקרונות מוסריים

אנשים רבים חושבים, שכן הרקדנית היא לא להתפשט ולהפגין את כל המקומות האינטימיים ביותר שלהם, זה יהיה להסכים בקלות על דברים שחולים אחרים. דעה זו אינה נכונה. אין שום דבר במשותף בין אמנות החשפנות והחובה. להיפך, בנות רבות הן צנועות למדי בחיים רגילים ולהתנהג בחופשיות על הבמה במהלך הביצועים. זה כל הקסם של ריקוד ארוטי.

בנות נלהבות טווארס

אם אתה חושב שאחרי שינוי רציני, חשפנים רוצים "המשך של הנשף" וללכת לטיפש, אז בשורש הלא נכון. מוֹעֲדוֹן החיים והאווירה של מוסדות לילה יש מספיק בעבודה, ולכן רק רצון עומד בבוקר - כפי שהוא אמור להיות מסוגל לשנות עד תחליף הבא.

כמובן, בין רקדנים למתחילים, אתה יכול למצוא חובבים כפי שהוא צריך להיות מחובר, אבל אלה יחידות. עבודה במועדון הרצועה כוללת מצב ברור של היום, אחרת לא יהיה כוח לרקוד ולתקשר על ידי האורחים. נערות ליווי בהרצליה

חשפנית - Ninphomanka

יש דעה כי בנות אוהב סקס כל כך הרבה וכל זה קשור עם זה שבחרו מקצוע כזה להיות קרוב יותר לגברים. זה רק חסר משמעות! במקרה זה, זה שווה לעבוד כזונה. כולם יודעים את זה, אפילו מגע פיזי מינימלי אסור בין הברק לאורח. אז בגלל ninfamanks מתבקשים את כל זה?

הרקדנים עובדים מייאוש

"אתה לא יכול לדעת כלום, אז הלכתי לסובב את הקוטב!"- ביטוי דומה של הבנות מרגיש לעתים קרובות מאחרים. למעשה, מייאוש זה אפשרי כי אתה יכול לשטוף את הרצפות או לעבוד הקופאית בסופרמרקט. החשפנית אינה המקצוע הפשוט ביותר שנועד לכל אחד מהם. הבנות מוצגות ביחס לנתונים חיצוניים ומיומנויות מיוחדות. כן, ואת הורים מבחינה מקצועית הפילון לא יכול הכל.

להיות חשפנית: זוהי בחירה מודעת כל בחורה. להיות רקדנית מוצלחת להרוויח כסף, בנות לומדות, לשים הרבה כוח, זמן וכסף במקרה המועדף. זה לא המקצוע שבו הכל הולך, להיות בחיוניות קשה או במצב כלכלי.

כל המיתוסים והקולות האלה מבולבלים לעתים קרובות על ידי בנות שרוצים לעבוד בזמן הפנאי. עכשיו אתה יודע כי מקצוע של חשפנות הוא רחוק כזה "לכלוך" ו מגונה, אשר מקיף אותו. אנשים התרגלו לשפוט כל דבר מלמעלה, לא לדעת את כל הדקויות ואת treastra. תן את הסטריאוטיפים המטומטמים לא להביך אותך. אין חוות סמים, אבל די מעניין ורווחי. אבל לקבל החלטה, אתה תמיד צריך לחקור את השאלה מכל הצדדים.

Просмотров: 532 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar