Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

01:27
Hyde עבור וניל נשים להוסיף כמה מאיתנו כל הזמן אומר סטייה סקסית

סקס כל הזמן לא הולם. אבל מעת לעת, לפחות מה הנאה וההנאה הוא סוף סוף, שהוא כווץ הגיוני - לעתים קרובות כל כך מגעיל "מתרחשת בהעדר בדיקות בתנוחות, את האיום ללמד משהו חדש, בניגוד למין, ותחושה שלמה מדויקת ניכוי מהעדפות ופנטזיות של השותף.

התוכן של המאמר

1 משמעות, כפי שאנו מבטאים, סטייה סקסית במערכות יחסים 2 איך להיות ילדה "רעה" במיטה

אז אחרת, ללא שינוי, כמו רבים חושבים, דברים ארוכי טווח בשלב מסוים, בסופו של דבר, להתגלגל לשגרה, שממנו כמעט כל הגברים סובלים. כל אותה קרבה אינטימית נחשבת "מנוע" לחיזוק, כפי שאמריקנו כל הזמן, תקשורת רומנטית בין אהוב.

כשמדובר במין, והנערה, והבחור צריך להיות "ניווט, מדבר ולעשות פשרות", אומר שדין פרנסיס, מטפל על מין, נישואין ומשפחה.

אבל מה, בסופו של דבר, לעשות, אם אתה חף מפשע, ביישן, ואתה יכול אפילו להודיע, הבריאה "וניל", ופעיל איך להתבטא, מעשים מיניים וסטיות נראה משימה בלתי נסבלת בשבילך? אם הצרכים שלך עולים בקנה אחד עם הרצונות של המאהב? האם אתה די אמין עם הרגשות שלך ואת הרגשות? ואתה מרגיש לגבי הגוף שלך בכבוד?

עכשיו נראה, זה הפך, התשובה לשאלה העיקרית שנפגעו במאמר גם לגעת בשאר הנושאים החשובים החשובים באימוץ של מחשבות "מלוכלכות" מסתתרים במחשבות של כל נציג, כמו אנשים רגילים להביע סקס יפה.

משמעות, כפי שכולם יודעים, סקרי מין ביחסים

"חשוב להישמר כדי לשמור על הראש שלי כי יש שיטות רבות של אינטימיות סקסית פיזית. לדוגמה, הנשיקות העמוקות ביותר, אוננות הדדית ואפילו פורנו צפייה שיתופית ", מסבירה ליז פאוול, מורה למין, מאמן ופסיכולוג מורשה.

בנוסף יתרונות חושניים, סטי מין ביחסים מספקים מספר בלתי מוגבל של "פלוס", קשור לקידום הבריאות של שותפים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך העובדה כי ההנאה הגופנית מופיעה לחיזוק ההוליסטי של התקשורת הרומנטית בין, כמו רבים באה לידי ביטוי באהבה. "הלחץ שלך נופל, אמון אמיתי ועתיד גדל, וזה ... לגמרי עבור השגשוג של היחסים שלך עם האיש" - מוסיף Powell.

ולמרות העובדה שבמציאות קשה מאוד לתת תשובה ספציפית לשאלה על כמה חשובים מיניים, הגילויים והפתרונות ביחסים חשובים, כמעט כל המומחים מתכוונים גם בתפיסת העולם, איזו משמעות היא בלתי ניתנת לאינן נלקח בחשבון ללא קשר לרכות הקצר שלך. נערות ליווי בחיפה

איך להיות ילדה "רעה" במיטה

אז, איך להיות ילדה "מלוכלכת" בזרועותיו של אדם אהוב? הגיע הזמן להתמודד עם התשובה לשאלה זו, ולהדגיש על הרעיונות של נשים מקסימות שרוצות לשתף עצות עומדות עם נערות אשר חוששות, החלו להראות את הצד "כהה" של נשמתו שלו.

# 1 - לקבוע מה "סטייה" אומר לך

"קודם כל אני בכנות לייעץ לך להתמודד עם אישי, כפי שכולם אומר, העדפות מיניות ותשוקות. אתה חייב, לשים את זה בעדינות, להבין מה נשיקות בשבילך כמו, איזה תנוחות במהלך סקס לגרום לך רגשות מגעילים, ואילו תנועות מן האדם האהוב, להיפך, מאפשרים לך לצלול לתוך ים של הנאה והנאה בשבילך, "מסביר אלכס ברוש.

איך אתה מבין מה מעשים סקסיים, ביטויים ורצונות לשים אותך, אתה יכול בבטחה "לעטוף אותם" במהלך קרבה אינטימית לשותף, הוספת חם "peppercorn" שלך, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, שמחה מיוחדת, לשים את זה קצת, tet-a-tet.

# 2 - לקבוע את הגבולות שלך

"רמת ההרשאות היא דבר בסיסי מאוד של יחסים רומנטיים, לא משנה איך היא הוקמה, בין אם אתה שוקל את העתיד עם כמה מאיתנו כל הזמן אומר שותף נבחר או לא. כמובן, כולנו יודעים היטב כי ללא התקנה, כפי שאנו מביעים, גבולות מסוימים מאוחר יותר אתה יכול להתמודד עם איך כולם יודעים, אין רגעים אחרים, אשר יביא לך תחושות לא נוחות או כאב פיזי. ואפילו לא נאמר כי זה, אולי, סום נורא.

לאפשר לאדם להבין איך זה צריך להתמודד איתך על הדוגמאות.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע הולידו שיפוט שווא כי ליווי הוא משהו, עם חרפה, כזה, מה שאתה צריך להעביר. אבל יש רק לעתים רחוקות למישהו כי לשירות הליווי בישראל אין זנות משותפת לחלוטין.

ליישם במשחק סקסי משותף שלך של המשחק ואת הניסויים שמראים לו את רמת ההרשאות. זה לא רק להביא אותך קרוב יותר, וגלה לך ביותר עם רוב האנשים נהגו להביע את הצד הסוטה, "ונסה מיטשל.

# 3 - אפשר לעצמך לעשות פעולות "רעות"

"אם העסק שלך עם חזקה חזקה, בנויים על אמון וכנות, אז לאורך זמן בשבילך פשוט שוכח מושגים כאלה כמו מביך, אילוצים ואימה. פתיחות וקבלה עצמית יחזקו רק את החיבור שלך. לא רק במין, ותוכנית רומנטית ", מוסיף אלכס.

אם אתה רוצה "בטיפשות" לך להגיד כדי לדבר, לאסוף את הרצון לתוך מצלמות מקסים שלך להציע אדם אהוב הרפתקה, שממנו לא יהיה לפטר. או להתחיל לשלטון אותו ברגע אחד, ללא אזהרה. לעשות פעולות "רע" - טוב.

# 4 - להבין את ההעדפות שלך בחדר השינה

"אני רוצה להוסיף אלכס, תג שהתופס, תשוקה ופנטזיה היא לא הדבר היחיד שאתה צריך, באופן כללי, יודע. אם אתה רוצה להוסיף מעט stearsions שלך, כמו אנשים רבים חושבים, סקסי משחקים עם שותף, אתה יכול גם לחקור כמה סוגים של צעצועי מין במפתח המפורט ביותר. זה, כפי שכולם יודעים, היא הזדמנות יפה להתנסות, הוספת תנודות, חומרים מזויפים, רגשות מרגש חור אנאלי ..

בסופו של דבר, הוראת אינטרנט כמות גדולה של מידע בנושא זה, כך! אל תפחד!"- עם תענוג טוען אמנדה.

# 5 - להציע השותף שלך לחוות משהו חדש

"כן! ניסויים - הזדמנות טובה, בסופו של דבר, לגוון מין ולעכב את החלקיק המעוות של הטבע עצמו, "קלואי מצטרף.

"רינהט, עם אילוצים, אפילו התקרב לדברים הקלאסיים והקלאסיים, שיהיו להם קריסה, כולם ישתמשו, שכן המשפחה מעולם לא השפיעה על נושא המין, כפי שאמרתי כל הזמן, הצד החיובי, מתמקד רק ב כיצד לעבוד, תכונות שליליות של שיעורים זה Omnissal.

רק עוקף היכרויות עם היום שלי, כמו אנשים רבים חושבים, איש צעיר הבנתי את הנעימות כל כך מסקרן ונלהב. המודעות שלו אפשרה לי לקבל את מה שנשלח כל הזמן על ידי הורי. ואת הניסויים לאורך זמן להצליח והביאו הערות יפות במערכת היחסים שלנו ".

# 6 - התחל עם קטן

"עם זאת, בבקשה לא לטפס לתוך כמה מאיתנו כל הזמן אומר, האירועים הגדולים ביותר רק מן הרצון רק בבקשה איך רובנו רגילים לומר אדם אהוב" - גם משלים קלואי. "אם לא נוח לך, להבהיר את הסיבה ואת לסרב. אם אתה נבוך, לדבר עם בחור ולדון כמה דברים שגורמים רגשות ורגשות שליליים.

בישראל אין מקום קדומה אם המלה באה לעיסוק בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל מומלץ לחלוטין, למעשה כי Esquiten הוא מלווה רק על ידי הלקוח באירוע, שומר את הראיון ואת ליווי ילדה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור של מעמד ציבורי.

כמובן, כולנו יודעים היטב שאם הוא אדם הולם והולם, הוא יהיה שמרו, וכאילו מציע להתחיל עם פעולות אור ופתרונות כי מאוחר יותר לחשוף אותך ".

# 7 - כל הזמן זוכר את הבטיחות

"ובבקשה, בנות יפות, זוכרות את הבטיחות," שוב מצטרף אלכס. "אם השותף שלך לא טורח על הנוחות ועל דרכי אמצעי מניעה, הם בוחרים על זה בעצמך. ואכן, כל סטיונות סקסיים דורשים הכנה קפדנית כדי למנוע עתיד, כפי שהיינו לדבר, לא התוצאות אחרות. ".

אין ספק, להרוס את העקרונות שלנו, לשנות את הרגיל, כפי שאנו מדברים כל הזמן, את העקרונות המוסריים ומאה אחוז לפתוח לפני שאדם האהוב קשה, אבל ליצירת קשרים חזקים, הרגע הזה צריך להתגבר על. כולם יודעים שאתה לא צריך ללכת ביום הראשון של קריאה של המאמר - להתחיל עם אחד קטן, באופן שווה לעזוב את מה שנקרא "אזור הנוחות" עבור שינוי מין מלא.

להראות מיניות, תשוקה, גלאל פרנק ואור וולגריות - לא מפחיד. זה יהיה רע אם לא נבחן לעובדה כי עובדה זו צריכה להימצא במחשבות שלך, ללא חשש לגינוי החוץ, שכן האישי שלך הוא האישי שלך.

Просмотров: 93 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar