Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

12:06
כיצד להציע יחסי מין שלישיה - 3- × לא מוגזם!

סקס שלישיה - שיטה טובה לגוון משלך, איך הוא החיים הקדושים. סקס קבוצתי הוא אחד הפנטזיות הסקסיות ביותר של החבר 'ה. כן, והגברות אינן מפגרות מאחור, לעתים קרובות ראיות חלומות ארוטיים, שם הם התחילו לקיים יחסי מין עם 2 או 3 גברים. ההבדל היחיד הוא שהבנות משאלות, כפי שאמריקנו כל הזמן, סקס קבוצתי שבו שותף שלישי יראה עוד אדם ראשון, ואנשים צעירים - 2 או 3, כפי שהוקמה, מפותחת סקסית.

התוכן של המאמר

1 איך להתחיל שיחה? 2 אתה תהיה השלישי?

כיצד להציע שלישיה סקס, כך השותף או השותף נתפסו בדרך כלל ואיפה עדיף למצוא איך הוא הוקם, מי ירצה לחלוק איתך מיטה משפחתית?

איך להתחיל לדבר?אני

אם אתה בדיוק החלטת שאתה רוצה לחוות את שלישייה, יש צורך להמתין רגע מתאים על איך כולם יודעים, לקול את הרצונות שלהם. כדי לעשות זאת, נוף שיתופי של הסרט הארוטי. תארו לעצמכם עובדה אחת שאין צורך, באופן כללי, כדי להיות ביישן, כי, כדי לשים את זה בעדינות, אולי השותף גם זמן רב רוצה לחוות משהו חדש, אבל אני סוף סוף פחדתי להתוודות על זה. אם התגובה ההצעה תהיה בחדות, כפי שאנשים רבים חושבים, שליליים, יכולים להתייחס לבדיחה ופשוט, באופן כללי, להודיע ​​שרצית לבדוק את התגובה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

אבל עכשיו אתה תדע בוודאות, זה שווה לפתור עוד מעשים או להיפרד מחשבה זו לנצח. ולפחות כמעט כל השלישייה נחשבות לסטייה, בסין הישנה, ​​"סטייה" כזו היתה מסורתית ופשוט התאמנה לעתים קרובות למדי.

אם ההצעה באה מאדם, לא למהר, זה הפך, לאסוף דברים, זה הפך, להגיש בקשה לגירושין. שים לב כי זה בכלל לא, באופן כללי, אומר כי הצעיר התאהב בך, או שאתה לא מרגש אותו במין. תארו לעצמכם עובדה אחת שאם גם מחשבות כאלה היו נכונות, זה בקושי קורה כרגע יחד. אחרי הכל, אתה יכול פשוט ללכת שמאלה ואיך להגיע סקס מנערה צד שלישי - עמיתים מוכרים או עבודה ישנים.

כי הפתרון הטוב ביותר יהיה לשבת ולדון בהצעה של השותף, אולי בתוכה תראה יותר מקצוענים מאשר מינוסים. אין ספק, ראוי להזכיר את מה יהיה מאוד מגניב, אם לשניהם יש מספיק, כפי שכולם יודעים, אשר מוכרים במין, לעתים קרובות מתאמנים משחק תפקידים או צעצועים מן הינשוף מין, לא אכפת להם לחוות משהו חדש.

K / F "תוספת שלישית"

אתה תהיה השלישי?2

אם אתה זוג, אשר גם מוצא עבור סקס של השותף הראשון או שותף, בשום פנים ואופן, לא ליצור קשר עם הצעה כזו עבור מוכר או חברים. מופיעים כגון כולם יודעים את משחקי המין מהידידות שלך לא נשאר ועקבות.

עמידות רוסית וחוסר פגום של מידע זרוע השקפה שגויה על מה הוא למעשה ליווי - כל זה משהו מביש, כך, מה צריך להיות שותק. רק כמה אנשים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

ובכן, זה עובד, כפי שכולם יודעים, כזה גורם כמו קנאה. אחרי הכל, בסופו של דבר, לנהוג שותף לחבר או חבר הוא הרבה יותר קל מאשר לאדם לא מוכר. אחרי הכל, סקס בידידות פשוט לא קיים.

לישראל אין מקום חופשי לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על התרגיל בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים, למעשה כי Esquiten רק לומד את השותף במקרה, שומר על הראיון ואת ליווי אישה VIP בכיתה ישמש אינדיקטור למעמד הציבורי.

מצא את השותף השלישי האידיאל של כל דבר באינטרנט, עבור זה יש אפילו קטגוריות מיוחדות עבור פורום מין.

עבור התחלה, אתה יכול פשוט לשוחח על ידי SMS ולבקש ממך סוף סוף לשלוח כמה תמונות. לאחר מכן, אתה יכול להקצות פגישה בבית קפה או מקום אחר שבו אתה יכול בקלות לשוחח ולגלות את האינטרסים ואת הרצונות של אחד את השני. אם הכל יש צורך לומר, הכל ילך בצורה חלקה, אתה יכול ללכת לשלב הבא - כדי לייעד את התאריך ואת המקום של "תנועה שלישיות". זכור כי שלישיה - רק סקס, וכן, כמו שאנחנו כל הזמן אומר, לא ידידות או אהדה עבור שותף חדש או שותף לא צריך להיות נדרש.

בדרך כלל, לאהוב בידור, בסופו של דבר, לבחור כיצד אנו מבטאים, ניטרלי. זה יכול להיות שילם דירה או חדר במלון. כמובן, כולנו יודעים היטב את המין יהיה קל יותר להיפרד יחד וכיצד להימנע איך אנחנו רגילים לדבר, תקשורת נוספת או חובות מיותרים. אלה שכבר ניסו כזה סוג של בידור, ממליצים לא, כדי להיות התעללות אלכוהול מול כאילו פעולה מינית, כי אתה בקושי באמת, בסופו של דבר, כדי להעריך את זה עבור מה זה התחיל.

סדרה "יומן ערפד"

אבל כדי לתפוס את בום היין להירגע מעט, בהחלט אפשרי. כולם יודעים שיש גם שלישיה עקרונית לדון בכל אחד מהמשתתפים. זה יאפשר כך לדבר, כדי למנוע את העובדה כי בתהליך של Jellows חם כל אחד יכול להישאר בצד. כמדריך, אתה יכול, לשים את זה בעדינות, להחיל סרטים פורנו, במה טוב יותר בשום מקום מוצג, איך ומה לעשות במיטה עם 2 ויותר שותפים.

אז, לא משנה כמה אנשים חושבים, מי שבו המספר שאתה רוצה ליצור במיטה שלך, כל ההיבטים יש לדון מראש. זה צריך להיות בריכוז, לשים את זה בעדינות, לשקול את כל "עבור" ו "נגד" בדיקות מיניות כאלה. להביא הרבה טיעונים ולהצדיק איך זה נהדר, זה לא יהיה צורך, אם השותף עצמה עצמה ירצה.

אבל, כמו בפועל מציין, הבנות הם סלקטיבי ביותר במין וללא ציד לחלוק את השותף שלהם עם מישהו אחר. יש לציין כי המצב יכול גם להיות שונה, אם הכל פתאום לא הולך לפי התוכנית. אחרי הכל, השלישייה יכולה פשוט לא להצדיק את התקוות שלך, השותף לא יקבל את הרגשות המובטחים, ואת הדברים בצמד יהיה כנראה לשנות לא בכמה מאיתנו כל הזמן אומר בצד העליון. לכן, לפני שדיבור, איך להציע יחסי מין, לחשוב על זה פעם אחת, אבל יש צורך לבצע חוויות כאלה עם איך אנחנו מביעים, אדם אהוב?

מזג שונה לחלוטין הוא גם מצב שבו שלישיות מתורגלים בדיוק איך אנשים רגילים להביע אנשים לא מוכרים. אין מקום לתכשיטים ולמסגרות, כי המשתתפים בתהליך של אנשים חופשיים, באופן כללי, לקנא במשולש סקסי הם רק כמה.

Просмотров: 222 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar