Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

01:10
מעולם לא קיבל אורגזמה, מה יכול להיות הסיבה?

הסטטיסטיקה מראה כי רק 57% מהנשים לא יכול לקבל אורגזמה כמעט בכל מין. השאר נאלצים להיות מרוצים רק בתהליך. לפעמים נראה כי עוד כמה שניות ועכשיו הוא רגע מתוק של הסיום, אבל באותו רגע כל מיני מחשבות להתחיל לטפס או אדם שינתה טקטיקות.

התקשות סובייטיות וחוסר פגיעה של מידע העבירו ניחוש שגוי כי ליווי הוא משהו היום, שערורייתי, יש צורך לעבור לעובדה זו. אבל היחידות מבינות כי ליווי השירות בישראל אין כללי לגמרי לזנות.

כזה buma! וזה קורה כי האישה מעולם לא קיבלה אורגזמה עם בן זוג, אבל כאשר אוננות, פריקה כל הזמן.

התוכן של המאמר

1 סיבות לעובדה שהנערה מעולם לא קיבלה אורגזמה 2 איך להשיג אורגזמה

הסיבות לכך שהנערה מעולם לא קיבלה אורגזמי

בחזרה בילדות, הבנות מתחילות לחקור את גופם. ב רגע מסוים הם מוצאים נקודות כאשר נגעו אליו הוא הופך להיות נֶחְמָד. בגיל ההתבגרות, כמה בנות עוסקות אוננות. ב בגרות עם חיי מין רגילים קל יותר עבורם לשלוח שותף כך, כדי להגיע לשיא הנאה. אבל יש נשים כאלה על אורגזמה פשוט לקרוא בכתבי עת מדעיים או ספרים אהבה, ולא חוו את עצמם לעולם לא.

סקסולוגים הוכיחו זמן רב כי חוסר אורגזמה אשמת נשים של בן זוגה. הוא לא חקר את גופה, לא מצא אזורים ארוגניים ולא לחשוף אותו במיטה. כמה גברים בכוונה לא עושים בגלל עצלות, אחרים בגלל האגואיזם שלהם, אחרים פשוט לא יודעים את האנטומיה של הגוף הנשי.

גורמים פסיכולוגיים הם גם הסיבה. מתי הנערה חווה שלב חיי רגשי מדי או הוא מעמד של דיכאון ממושך, היא בכלל לא רק עד סקס, ואפילו יותר אוֹרגַזמָה. פריקה לא קורה כאשר האישה מתרכזת מדי תשומת לב לשיא. אם אתה להירגע וליהנות התהליך, אז אתה יכול לא שם לב איך סיים.

97% מהנשים הנסקרות הודו כי הם לחקות אורגזמה לסיים יחסי מין מהר יותר. חלקם עושים זאת באופן ספציפי לא לעשות את השותף במשך זמן רב, עוד אחד של התהליך עצמו.

איך אני יכול לקבל אורגזמה לילדה? שיטות ואומתות והמלצות.

רק לעתים רחוקות בנות לקבל אורגזמה בתחילת המין חיים, במיוחד עם אובדן הבתולים. הפעולה המינית הראשונה מלווה כאב חמור בשל קרע של splava בתולה, הפעמים הבאה האורגניזם מתרגל לחדירה של חבר. כאשר החיים האינטימיים הופכים קבועים, עם גישה מוכשרת של שותף, אישה מתחילה להגיע לשיא של הנאה.

ביחסים המשפחתיים, אורגזמה נעלמת לעתים קרובות בשל אמנים שונים ענייני משק הבית. נשים כל הזמן לחשוב על טיפול ביתי, ילדים, תיקון לא. ד '., זה למה לא יכול לקבל כיף. ומין עם בעלה כבר עוסקת בהרגל, או כי הוא שואל.

אם אישה מעולם לא קיבלה אורגזמה לפני החתונה ובחיי משפחה, אז אתה יכול ללמוד להשיג את זה. ובכל זאת, זה לא רפלקס: דגדג באף ומתעטש. הנה אתה צריך להבין, להבין איפה זה נחמד ואיפה אין. יש התעמלות מיוחדת המאפשרת לך להסתיים במהירות במהלך יחסי מין.

כיצד להשיג אורגזזמה 2

כאשר אישה בחנה את גופה, מצאה נקודות ארוגניות, עלינו להודיע ​​לשותף. אם הוא קשוב, ואז לצלם את המשאלות אהוב.

Anorgazmia הוא לעתים קרובות מבולבל עם prigies, אבל בין שני אלה הערות אין שום דבר במשותף. בנות פריגיד לא חווים בכלל תשוקה מינית, ועם Anorgazmia יש להם אטרקציה והם פעילים יותר שותף במיטה.

ישנם שני סוגים של אורגזמה: קליטיים ונרתיק, שם הראשון נפגשים לרוב. אתה אפילו לא יכול לעורר בנוסף נקודות ארוגניות אחרות, מספיק כדי לשים לב מיוחדת לדגדגן כמו אישה יחווה אורגזמה מהירה.

למרות שהם אומרים כי להביא נשים לשיא הנאה דורשת אווירה מיוחדת ועיצוב, בכל מקום, לפחות על ספסל בפארק, אם אתה מלטף העומס, אז זה יהיה מיד מתרגש. ל להגיע במהירות אורגזמה, אישה צריכה להיות פיזית ומוסרית נח, רָגוּעַ. כל מחשבות שליליות לא תאפשר תשומת לב ריכוז על ההנאה.

אם אורגזמה הדגדית היא קל להשיג אפילו בתולות, אז עם הנרתיק אתה צריך באמת לנסות. כאן, אדם יצטרך הרבה סבלנות וזמן. זה צריך להיות נרגש בהדרגה, מתחיל עם נשיקות על השפתיים, אז בכל הגוף.

שבץ עדין וגירוי של נקודות ארוגניות יאפשרו לאישה להירגע. רמת עירורתה תהיה מורשת על ידי גניחה של הגוף. עבור תחושות חזקות יותר, מומלץ להשתמש חומר סיכה שנמכר בכל חנות מין.

ברגע שהשותף מספיק, זה היה מספיק כדי לעבור לגירוי של נקודת הארוגנית הראשית G, כי מתרחשת אורגזמה הנרתיק. אתה יכול להשתמש צעצועי מין מיוחדים או אצבעות. נקודה G ממוקם על הקיר העליון של הנרתיק, כ 4 ס"מ מהכניסה.

אם האישה מתרגשת מאוד, אז הנקודה הזאת היא כמו שחפת, זה יכול להיות בקלות מולחם עם אצבעות. גירוי G יכול האחרון מ 10 עד 30 דקות. עם פעולות הנכונות של גבר, מתברר אורגזמה בהירה להפליא. מידע נוסף על איך להשיג אורגזמה נרתיקית, תלמד מתוך המאמר שלנו על הקישור. דירות דיסקרטיות במרכז

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. מכפיל, לקוחות - בחורים מוצלחים אשר מתכוונים במיוחד לזכות במראה בחגיגה, הליכה ישירות עם אישה מרהיבה. זה להרוויח מספיק די, ולאחר מכן כדי לגמרי ומלא לספק את האובייקטים הדרושים.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

המצב שבו אישה מעולם לא קיבלה אורגזמה היום לא נדיר. למרבה הצער, הנשים עצמן הן בחלקו אשם. חיקוי סוער של הנאה במיטה מוביל לעובדה שאדם פשוט לא רואה את הצורך לשנות משהו בתהליך של קרב. הוא חושב שהאשה ומשוחחת כל כך יוצאת כדי להיות מרוצה. זה יכול גם לכלול את אי-רצון וחוסר יכולת אוננות בנות רבות. החברה כל כך צרחה על אונניזם שהוא נחשב כמעט חטא עשיר. אבל זה תהליך טבעי! אתה יכול ללמוד את הגוף שלי ואתה צריך, אחרת זה לא קורה לחוות אורגזמה.

Просмотров: 97 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar