Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

11:19
מה טעויות תוכן פוטנציאלי מותר במועד הראשון של חסות

התאריך הראשון של חסות הוא שלב חשוב מאוד. זה קורה כי במהלך התכתבות ותקשורת בטלפון זה בולט כי אדם מעוניין ומוכן לפגישה אישית. זה מגיע לרגע ארוך ומיד לאחר שזה נותן חסות פוטנציאלית פשוט מתאדה. מה הבעיה? סביר להניח שהסיבה היא כי טעויות קריטיות הורשו במהלך התאריך הראשון. כדי "דגים כבר לא נשבר מן הוו," זה שווה בעקבות כללים והמלצות.

ציפיות מיותרות

לעתים קרובות, בנות הן Chitryat ולהשתמש בתצלומים של אנשים אחרים על אתרי היכרויות ובפרופילי רשת חברתית. הם מאמינים כי העיקר הוא לעניין אדם בשלב התכתבות, ושם זה יהיה שם איכשהו לצאת או חסות לכאורה לא ישים לב לתחלופה. זוהי טעות ברוטו. בנות לשכוח כי הם לא להתמודד עם ג 'ונים טיפשים, אבל עקבית לגמרי ובוגרת gentlemen. אדם כזה לא יסבול לשחק איתו משחקים והתחיל לתקשר עם שקרים.

מה במחיר?

עיצובים - Devo... איך לפגוש...

זכור, אתה לא זונה כדי להשמיע את העלות של השירותים שלך מן הסף. כמובן, שניכם מבינים כי היחסים שלך יהיה קשור על בסיס כסף, אבל אתה לא צריך להעלות את השיחות האלה במועד הראשון. התוכן חייב ליצור את האשליה כי האיש מושגת ויש להם יחסים אמיתיים. זה משחק כי ידוע לכולם. הנערה שווה לחכות עד נותן החסות עצמו ישפיע על נושאים כלכליים. ואם הסכום לא מתאים לך, אתה תמיד יכול להגיד על זה.

מן המסעדה למיטה

עוד טעות נפוצה של לוקרים צעירים. בנות מאמינות כי במוקדם הם יגיעו עם חסות במערכת יחסים אהבה, מהר יותר הוא יתחיל לנפות אותם בכסף. למעשה, התנהגות זו אינה מקובלת, היא יכולה להפחיד גבר. אם רק רצה יחסי מין, אז ילך לזונות. התוכן גויסו לא רק לגופי אהבה. לעתים קרובות, גברים צריכים שיח פשוט, ילדה למשחקי ערב שחמט, ואולי לוויה נסיעות. התפקיד קובע את חסות עצמו. לא למהר את האירועים, עדיף למשוך קצת זמן להעלות את העניין שלו בעצמך. דירות דיסקרטיות בחיפה

השגיאות הנפוצות ביותר בהתנהגות התוכן

לעתים קרובות נערות לבוא עם תמונה מיותרת לבנות מעצמם. זהו טקטיקה לא נכונה בהתנהגות. גברים מעריכים את הטבעיות, הם צריכים רגשות חיים, לא שקר. אתה בבירור לא יכול לנצח את המיקום של חסות אם אתה מתנהג בצורה לא הולמת, כלומר:

  • תכונות כאלה כמו גסות וביירו אינה מקום בפגישה הראשונה, ובכל גם. זה גם לא הכרחי להתנהג ביהירות מוכר ללא צורך. יש להבין כי המטרה שלך היא לזכות בתשומת לבם של גברים, ולא להתחרות עם אותו בחוזקה ובקרירות. כמובן, התוכן צריך לדעת את המחיר שלה, אבל גם על המקום שלה ביחס למעמד של אדם אתה לא צריך לשכוח. עדיף לקחת קורס על ההתנהגות הנדיבה ביותר והעזרה ביותר. נציגי הרצפה החזק יעריכו. קול - איכות הנשי האהובה בקרב גברים.
  • יש להימנע מה- evoidage. בכל מקום שבו אתה, אל תנסה למשוך תשומת לב יותר מהנדרש. אין לבחור תלבושות הלוויות ופעם ללבוש את כל התכשיטים שלך עם יהלומים כדי להפגין חסות כי תוכלו לעלות לו יקר. אם הראשון שנחשף במסעדה או במקום ציבורי אחר, אז להיות כוח אדם עם צוות, מתנהגים בשלווה ומאופקת, לא להתאים את ההייפ. נותני חסות רבים יש נשים, ולכן הם לא רוצים למשוך תשומת לב מיותרת.
  • לא להגזים עם ייחודיות. אם אתה מאוד מנסה להתבלט מן הקהל ורוצה להראות שאתה לא כמו כולם, זה יכול לשחק איתך בדיחה איתך. במקום להופיע מול חסות בתמונה של ילדה חמודה, יפה וחינוכית, תיראה כמו informanka מוזר עם רגשות בלתי מבוקרים. תאמינו, התאריך הראשון בהחלט יהפוך את הכישלון. מנסה להיות ייחודי, לא לאבד הלימות יסודית. כמובן, בכל ילדה צריך להיות צימוקים או תעלומה, אבל רק אחד רצוי.
  • כדי לא להזיז את החסות, ראוי לעיין בזהירות את שאלות הפסיכולוגיה הגברית. מדבר קצת עם גבר, אתה תבין איזה סוג של נשים הוא אוהב, ואתה יכול להתאים את ההתנהגות שלך תחת הצורך שלו. התאריך הראשון הוא שלב חשוב מאוד בהיווצרות של יחסים נוספים. הילדה צריכה "לקבל בדיוק במטרה" על ידי פרמטרים שונים: מתוך המראה לאופי. לכן, זה שווה לשלם את אותה תשומת לב לכל הניואנסים החשובים.

    Просмотров: 106 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar