Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

12:06
מהי אהבה בצרפתית? ליטוף אוראלי עם תשואה מלאה

צרפתים תוכלו לשלם תשומת לב רבה תשומת לב רבה. הם ניתנים ליחסים עם ראשיהם, לא לא דורשים דבר בתמורה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל מזה, השם הופיע למין לא מסורתי "אהבה בצרפתית"

התוכן של המאמר

1 סטטיסטיקה 2 כמו שייכים "אהבה צרפתית" 3 תנאים מוקדמים למה גברים לא רוצים לעשות kunnyingus 4 היתרונות והחסרונות 5 עובדות

עניינים אוראלי, אשר העדפות מועדפות על ידי הצרפתים להסיע אותם מן המוח. במערכת היחסים יש הרמוניה, אמון, הם קילומטרים, בביישנות, על מנת עד הלבשה תחתונה האחרונה מוסר, אז בני הזוג שוכחים על כל הבעיות, אילוצים ניתנים חלוד של תשוקה. בסופו של דבר, אין קומפלקסים לשותפים, הם אוהבים את עצמם ואת גופם, ואחרי הגוף של השותף, האהבה הצרפתית, בכלל, להביא זה לזה. אלה הם עסק ברמה גבוהה כאשר גבר לא מתבייש לעשות ליידי Kunnyingus, וגברת גבר מציצה.

אהבה צרפתית הופיעה ביוון הזקן, כשזה היה מספרי כי הנשיקות של איברי המין נעים עוד יותר מאשר חוק יחסי מין רגילים. לא מספיק עבור כמרי כוהנות שלמדו את הטכניקות התקינות של מין אוראלי. בטקסטים ואיורים ישנים, אתה יכול למצוא פרטים של אהבה בצרפתית. לא הרבה מי יודע את העובדה כי הגוף של הגברת יסדר כך שהיא יכולה רק להיכנס להריון במקרה של זרע בנרתיק. גם מתחרות על זוגות, שממנו תשוקה בלתי צפויה, ומניעת הריון, כפי שכולם מבינים, זה לא היה. שיטה מדהימה ליהנות, וכפי שאנשים נהגו להביע את אהובתו

צָרְפָתִית צעירים עשויים רק קורא אמיתי hahal. וזה באמת כך, עבורם אין טאבו במין. הצרפתים בהתחלה נהנה מהשותף, לפני שתסיים, הוא מביא את הגברת לשיא אורגזמה, והגברת, בתורו, גם עושה את כל האנשים הרצויים, על פי עצמו Ineciative.

עם כל זה, רוב הרוסים סוף סוף מאמינים כי הם ולא הגברת עושה מציצה, זה בסדר, אבל גבר לעשות cunnilingus, איך אנחנו רגילים לקרוא, אהוב הוא משהו משוגע ומשפיל. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

הם די צעירים או לא מאוד, הצמד יהיה כל כך לדבר עם הטכניקה, כפי שכולם יודעים, אהבה צרפתית צריך להשליך סטריאוטיפים, לשכוח בענייני משק הבית. לטבול את עצמך עם הראש שלך בגוף של השותף. ניתן האוראלי מציץ, כדי לשמש, איך נהגנו לקרוא, עניינים ראשוניים או יחסי מין אמיתיים. במקום יש ספקות לגבי העיסוק של השותף, להתחיל את החוויה הראשונה של אהבה צרפתית, כפי שכולם יודעים, חדר האמבטיה מתחת למקלחת, זה יוסיף לא רק יותר תשוקה, טוב, ורומנטיקה לעסקים. זה לא עומד מבולבל חוסר ניסיון, כל דבר ממשהו התחיל. בהחלט, ראוי להזכיר את מה שווה, נוקון, לעצור את האינטואיציה הפנימית ולהתחיל להקשיב לשותף, מה מעשים ממנו, בסופו של דבר, הם הנאה, הכל מגיע עם ניסיון. אחרי סקס, אתה לא יכול, אבל אפילו צריך לדבר, לדון nuances, לחלוק את ההופעות שלך. ובכן, פשוט לדבר עם נשמות, זה גם יהיה אהבה צרפתית אמיתית.

התשוקה העיקרית היא לספק את השותף למקסימום תענוגות ואז אנחנו יכולים להניח כי הניסיון של אהבה צרפתית היה מסוגל.

סטָטִיסטִיקָה

לפי סטטיסטיקה בצרפת לא משנה מה כמה פעמים ביום עושה כמה חשיבה, אהבה אוראלית כי עושה דברים חזקים וחזקים יותר.

2017 סוציולוגים קונאדצמי הוחזקו סקר מיני ממאתיים זוגות כפי שהם שייכים לאהבה בצרפתית.70% Steam ציין כי הם ניסו להביא סוג זה של סקס, 30% של הם עוסקים במינימום זה פעמיים בשבוע, ו -5% לא אהבו את החוויה הזאת. 20% מהצעירים הודו בכך כדי לומר את היונים של הנשים 3-4 פעמים בחודש, 2% לעשות הפעם ביום. 10% של גברים צעירים לשקול ליטוף אוראלי Squeaming ו משפיל, 30% יהיה נתמך על ידי אותם. 25% מהגברות משוכנעות בכך בלי מין אוראלי, נישואין יהיו ארוך, בלשון מעטה, התמוטט. 15% מהגברים, באופן כללי, מאמינים כי אוראלי ללטף לא מטופל. ו 25% מהאדים לא ידעו כי באמצעות סקס אוראלי נגוע SPPS.

כמו שייכים, קוק רובנו התרגלו לומר, "אהבה צרפתית" 2

נִפלָא, אבל העובדה כי זוגות אשר בסופו של דבר קראו על מין אוראלי עם סלידה כרגע, הם עוסקים במקרה זה לעתים קרובות יותר אלה שיש להם זמן בדרך כלל מטופל של מקרה זה. בהתחלה, סקס אוראלי הוא ביטחון בשותחן, כך אמון, כך טוב יותר במקרה. גברים מוכנים לעשות הכל כדי האיבר המיני חדר לאופן שבו אנו מביעים, את הפה של האהוב. באמת, על זה הוא הטוב ביותר קורה במין, במיוחד הגברת גם נוזלי זרע. היקר ביותר עבור אדם הוא פין, ובמקום וחיבורו כמה מאיתנו ייעוץ, אהובה גברת, אז הם מקבלים לא רק הנאה פיזית. לאהוב את האדם ne יתעקש על איך זה התחיל, ליטוף אוראלי, הוא פשוט ייתן רמז קטן, ואז כבר לפתור את הגברת, באופן כללי, אני מאוד זועף או לא.

רוב הגברות שייכות למציצה עם סקוואני כמו אפשר לשים את זה בעדינות, לקחת לתוך הפה שלי, זה מגעיל. גוף החוזה של השותף האהוב? ולא במהלך ברית המועצות, זה לא היה מקובל לקרוא על זה, עכשיו גם להעלות את הנושא סקס פשוטה. שלח תשומת לב לעובדה כי הגברת לא יכול לקחת פין בפה באפשרויות:

חבר ריח לא נעים (רק אדם יוביל בזה, ולבסוף להחזיק היגיינה אישית טובה ללכת לרופאים כדי לחסל את STD. לא דברים אמינים. כמעט כל הבנות נראה הגברת שלך לא יעשה מציצה בחודשים הראשונים של היחסים, צריך להעביר את הזמן, בסופו של דבר, לוודא את האמינות של השותף. פַּחַד. גבירותיי, כראוי, מעת לעת, זה מרגישה את זה, ופתאום היא לא תהיה רק ​​זמן להאט את הזרע, בסופו של דבר, תיפול לתוך פיה, פתאום היא לא נוחה ולא.ד ... שותפים חייבים מראש, בסופו של דבר, לדון בסופו של דבר של הנאה. אתה יכול בסוף "לקחת כל דבר בידיים שלך" או לאפשר הבחור בהצטיינות בפה שלך. במקום הטעם לא אוהב את זה מספיק כמו מים, כי הזרע הוא חלבון להתרכז בטעם. האיש, בסופו של דבר, יהיה באקסטזה של צעד כזה. החינוך אינו מאפשר. אולי העובדה שהאבות של בנות כאלה מן הצעיר לקרוא על סקס, כמו משהו מלוכלך, איך נהגנו לקרוא, הודה לאדם. אבל זה הפך להיות שווה את זה כדי להסביר לה כראוי על מה רגשות יקבלו אדם אחרי, כמו רבים חושבים, אנשי קשר כאלה. אז היא בדיוק כאשר לא להיות, בסופו של דבר, יבוא לעצמה ולנסות לעשות מה שהם חושבים "מלוכלך".

מוּכָח, כי גברים מקבלים הנאה רבה יותר איך נבלה את הזמן איתך, סקס אוראלי, ולא את הגברת זה לא עם אִיסטְנִיסִיוּת, אבל עם לא רצון קטן.

אבל ולא לגברים כמו, כאשר הגברת עונה על הפה של הגוף המיני, ואז חצי מהם, בסופו של דבר, יהיה נגד הנשים לכאורה Kunnilengus.

תנאים מוקדמים למה גברים סוף סוף לעשות kunnyingus3

בהתחלה הם חושבים שזה משפיל עבור גבר, רק לסביות עוסקים הזה.

התקשות סובייטיות ומפרקים המידע העבירו מסקנה לא מדויקת, כי למעשה ליווי הוא עכשיו משהו, הוא מאולח, זה, מה צריך להשתיק. אבל כאן מעטים יודעים כי לשירותי ליווי בישראל אין גנרל לגמרי עם זנות.

תארו לעצמכם עובדה אחת שאתה יכול לקבל מזה כי על ידי הערעור לעשות מציצה נושבת, זה גם משפיל פחד, COC אנחנו עומדים לקרוא, טעם חדש. לא משנה מה יש לי גברת ריח אישי מן הנרתיק, אשר יכול להיות כמו maim ו repel. כמה נציגים לא יכולים לעשות את זה, כדי לשים את זה בעדינות, זה פוחד לדעוך לפני השותף.

יש גם גברים להשתוקק להיות, טעם טעם גברת אהובה. לעתים קרובות הם מקבלים הנאה יותר מאשר אהבה. ל הם כמו פרצוף צר של יחסים אמון. באמת, טוב, הם עצמם רוצים לתלות שלהם מותק, לעזור להקל על הלחץ ליום, להירגע, מדהים, מספק.

ויש קטגוריה עבור נשים עם תענוג גדול תביא איך אנשים רגילים להביע את אהובתם לאורגזמה אוראלי, אבל בשום מקרה לא יורשו לגבר כדי לעשות זאת. הרקע הבסיסי ביותר הוא הריח הטבעי ואת הטעם נַרְתִיק. ופתאום ... הנה זה לא, באופן כללי, אולי "אבל פתאום" מאשר זה אדם אוהב הוא יאהב הכל, באופן טבעי ולא הגברת לא צריך לדבר אינטימי, כפי שאנו מבטאים, היגיינה. ריח של נשים עושה אדם יותר, כך זה יותר ולא אהבה.

באמת, חסכון, בתוספת הנאה.בְּמַהֲלָך Fronzuz נשיקה מעורב 30 שני שרירי הפנים, כמו גם 5 דקות נשיקה נשרפה מעל 20 5 קלוריות.ל הגברת היתה קלה יותר להיכנס להריון, יש צורך לבלוע לעתים קרובות ככל האפשר.

היתרונות והחסרונות 4

ליידי, כמו בראשות, נפתרה לתת מאהב תענוג בלתי נשכח בתת מודע, בסופו של דבר, מסכים לסמוך עָנָיו.

יתרון גדול עבור בני זוג שממנו בחיים יש לעתים קרובות פשיטות במשפחה. על ידי ראיון סוציולוגים נחשפו כי הנישואין שבהם עוסקים בליטס אוראלי, אפילו חזקים מאלה המאמינים בכך משפיל ומלוכלך.

3 Plus, הן עבור בנים בנות. יש לציין כי כרגע אתה לא צריך להוציא כסף על ויאגרה. ולא גברים הם כמה קשיים עם זקפה לא, בסופו של דבר, זה שווה לדאוג, נגד מציצה לא היה חבר לשכב סוף סוף. ועל גבירותם, מי לא יכול להשליך את המחשבות שלהם במהלך וליהנות כדי לדבר "הלשון הגברית", הגברת של המסלול לא תהיה עד שכר קטן.

4th בתוספת מספר עצום של מקומות לחוויה, אשר בתורו גם מקיים אג"ח משפחתיות. במכונית, בתא, במעלית, בשירותים, משם, בכל מקום אתה יכול לפרוץ דרך תשוקה. במהירות ובוטלה!

5 פלוס עבור זוגות אשר זמנית לא רוצים להיות צאצאים. אבל עם הזמן, הכל נשכח, שכן אנשי יוון הזקנה לא חשבו על סוג זה של סקס בתופעה היומיומית.ב אהבה צרפתית אינה פעולות חשיבה רגילות. לבבות אוהבים לא יודע מה קורה בעוד רגע, אפילו שנייה. מעשים במין Spontanes, אוהבי ניתנים לרגשות ואלתור.

6th פלוס עבור זוגות מורכבים.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. הכפל, הלקוחות הם בחורים משגשגים, הם רוצים להסתכל נוחים בפגישה, הליכה בהישג יד עם גברת בהירה. כזה להרוויח זה די מספיק כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

קשיים בעבודה, עם ילדים, חברים כולם משפיעים רע על הנפש כדי לשפר את ההתנגדות מתח מותק ונחמד ושימושי.

באופן טבעי פלוס יותר מאשר מינוסים, אבל עדיין הם.

1st מינוס אבל זמני. רפלקסים רומנטיים בגברות. איתם רק להתמודד מאשר, אלא מצא את התנוחה הרלוונטית, למשל, אדם עומד, ואת הגברת על הברכיים נראה מנוהל עם כבוד. בנוסף, זה עניין של ניסיון, עם הזמן replex הקיא עצמו לַעֲבוֹר.

2-O זה נחשב מסוכן יותר. באמצעות מין אוראלי, אתה יכול לרכוש מחלות מין הועבר: HIV, עגבת, הרפס, זיבה, הפטיטיס - ארסנל בְּחִירָה. ולא זוג כבר זמן רב יחד והם הם יודעים שהשותף נמצא בסופו של דבר, אין כל מחלות לעיל, אז אתה יכול בבטחה לְדַכֵּא. אין ספק, ראוי להזכיר את מה שאתה לא אומר על אינטימיות אוראלי עם אדם ידוע, במקרה זה, עדיף לנצל את הקונדום.

עובדות 5

ולא לעשות אהבה בצרפתית, לפחות 2-3 פעמים בשבוע, אתה יכול חייב את עצמך מפני עששת ב -40%, כמו כמה מאיתנו היא ייעוץ, זרע זכר מכיל אשלגן, מגנזיום ומספר עצום של חומרים מתאימים אחרים.

ב male Cum ממוקם רוב החומרים המזינים, למעשה את כל הטבלה של מנדליאב .

מסכה החוצה הזרע יעזור קמטים חלקים, אבל רק עם שימוש תכוף. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל לשטוף לפני שהיא מתייבשת.

הדבר הכי טוב מתיחה צמיחה, כפי שכולם ברורים, הורמון למאן אסטרוגן יעזור לנוזל הזרע. הורמון זכר prostaglandin בגברות בגברות פועלות הגברת הורמון אסטרוגן, שהוא אחראי על גודל השדיים והירכיים.

מוּכָח, זה בזכות אהבה צרפתית אתה יכול להיפטר ק"ג נוסף. עשרים דקות של סקס שרפו קלוריות מן העוגה שנאכל. זה שווה לזרוק כושר ו נראה שהוא עוסק להתמודד עם איך להתבטא, סקס אוראלי.הכל מונח על אמון מאשר יש אמון, ואז אפילו LARASS LARAL LACESS ייהנו בלבד. 1st מנהל פלוס באהבה הצרפתית מעבר לרמה חדשה של יחסים. אחרי, כמו רבים חושבים, איך אדם, בסופו של דבר, בוטח שלו יקר, הוא מתחיל, בסופו של דבר, להסתכל על הגברת עם עיניים אחרות, ולא אהבה נפתרת על מציצה, זה אומר שזה מוכן לפתוח גבר אז מה לא ראוי. כנראה כך שיקרה במהלך בגדי נשים, כפי שישבנו בזמן, איברי המין.

ליידי אורגניזם הוא מסוגל להדוף ביצים של גברים. זה יהיה רע אם לא אשים לב למה היא צריכה מקבל יותר כמו שאנחנו מביעים דנ"א זכר כך הגוף לא לוקח את התאים האלה כמו זרים.

אוראלי מין תורם לפיתוח הזיכרון הנשי, כך סקס אוראלי חובב מרוכזים יותר, יציבים, מאוזנים.

לבלוע זרע או לא לבלוע? שאלה אשר מעוניינת כמעט בכל הנשים. כמעט כולם מפחדים להרגיש טעם לא נעים, או הזרע שלהם גורם מגעיל, הרבה נראה כי הנסיבות משפיעות על כך. אבל ראוי לציין כי בהצטיינות שימושי עבור הגוף.

לא שווה את זה בדיקות למידה, אפילו לא עוד שותף ניסיון בוודאי לתת את זה אז או לא מאוד. יש צורך להקשיב לרגשות שלך, ולא יש רצון יש צורך לחוות "אהבה בצרפתית"

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הסקסולוג עובד במשך יותר מ -10 שנים. סיוע לזוגות כדי לפתור את הקשיים בסקסי.

אהבה Frontsian - חלק בלתי נפרד של מערכות יחסים. ליטוף אוראלי יכול להיות מרכיב COC של משחק מקדים וכיצד לבוא לידי ביטוי על ידי פעולה עצמאית. לא עבור כל מי שאינו סודי כי אהבה צרפתית, באופן כללי, מאפשר שותפים לסגור באופן משמעותי, להגדיל את רמת הביטחון, לחוות רגשות חדשים לחלוטין מן גירוי של אזורי ארוגני. לא צעצוע מין משווה עם ליטוף אוראלי אמיתי - הם אהובים באותה מידה גברים וגברות. במיוחד גם בתהליך של מציצה או kuni, אתה יכול להשתמש 10-Ki שונים "צ 'יפס" ותנוחות כי, בסופו של דבר, לעזור להשתנות את התהליך. אהבה צרפתית היא מאוד נחמדה!

Просмотров: 368 | Добавил: wondatra5ostrye | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar